24-11-2011

5 november

zaterdag 5 november, jeetje dat was vast weer te positief,slap in the face gisteravond.wat had je het slecht naar je zin.duidelijk gefrustreerd.trok alles van je af.je vond waarschijnlijk dat ze je een beetje in de steek lieten op de ic.er waren wat spoedgevallen en dan heb jij minder hulp nodig maar daar dacht je zelf waarschijnlijk anders over.je wilde nog wel het spraakklepje even,dat ging hartstikke goed,je hebt veel gezegd.je wilde aangeven dat je er weg wilde en dat mensen normaal tegen je moeten praten.ook zei je op een gegeven moment een raar woord en toen moest ik denken aan de dag na de eerste operatie,dan zei je iets over je hoofd of je voet en zei je constant eenzelfde raar woord.ik wist wel dat dat nu niet beter zou zijn maar rot is het wel.dan kun je je alleen maar verstaanbaar maken met een spraakklepje en dan nog hebben we moeite je te begrijpen.het was laat toen we weggingen in het ziekenhuis,ik wilde zeker weten dat je rustig was toen ik wegging. vanmiddag ging het beter,je ligt nu op de high care.het ziet er hetzelfde uit dus voor jou is er misschien niet zoveel veranderd.je slaapt heel slecht ook met een slaappil.vannacht proberen ze het nog eens en anders komen ze met zwaarder geschut morgen.ik denk dat als je beter slaapt dat je dan misschien ook wat minder gauw geirriteerd bent,dat heb ik ook namelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten