24-11-2011

10 november

donderdag 10 november, Het gaat goed op zaal,gisteren een gesprek gehad met de revalidatiearts.hij gaat in werking stellen dat je naar revalidatiecentrum rijndam kan.het kan een paar weekjes duren.wij allemaal weer opgelucht.we kunnen wel wat willen maar het moet ook te doen zijn.blijkbaar ben je ''oefenbaar'',zoals eerder gezegd werd.in de ochtend ben je met de fysio in de rolstoel naar de oefenzaal gegaan.heel vermoeiend zag het aan je gezicht toen ik het zei.de arts had het nog over je rechterarm en been.het blijft een beetje afwachten hoe dat gaat worden maar ik was blij te zien dat je rechterarm toch ook al behoorlijk kan bewegen.het apparaat met de sondevoeding is weg je krijgt nu 3 keer per dag een portie via een spuit omdat je het slangetje herhaaldelijk uit je neus hebt getrokken.ik heb gevraagd of je al mensen buiten de familie op bezoek wil maar je vindt dat maar lastig omdat je nog niet kan praten.je geheugen lijkt beter te worden,je kon je nog herinneren dat ik eergisteravond op bezoek was geweest.ook de psychologe gezien,ik heb volgende week een afspraak,neem patrick ook mee.je hebt sinds gister weer een pyjama aan inplaats van dat zh gevalletje,was je ook blij om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten