24-11-2011

31 oktober

maandag 31 oktober, het was een goeie dag voor je gister,ik heb je 2 keer goed wakker gezien.s'middags zat je net in de stoel,dat vind je nog helemaal niks.veel te vermoeiend,ik denk vooral het uit bed gehaald worden en er weer terug in.toch was het voor ons fijn je eens niet in een bed te zien liggen.patrick was er duidelijk ook blij mee,en wat had je weer veel aandacht voor hem.je lachte af en toe naar hem en toen hij vroeg hoe het met je was zagen we een goed van je lippen komen.af en toe stak je je tong naar hem uit.niet te geloven,zo rot als je je voelt,zo zwak en dan nog doe je je uiterste best om hem het gevoel te geven dat het wel goed met je gaat.helaas wist je s'avonds niet meer dat we s'middags geweest waren.dat doet me wel zeer maar ik weet dat je je de ene dag beter iets herinnert dan de andere dag.het is in ieder geval goed te zien dat je beter zelf kan hoesten en je hebt ook aan de verpleger laten zien dat je je rechtervoet kan bewegen,ook duw je een beetje terug als hij je rechterbeen iets gebogen optilt en naar je toe duwt.het ziet er naar uit dat je iedere dag iets sterker word. nou dat was weer een afknapper vanmiddag,na anderhalf uur reizen ben ik ongeveer anderhalf uur bij je geweest maar je was erg somber.ik heb het idee dat je je heel goed bewust bent van wat er is gebeurd en hoe het er nu voor staat.je laat meerdere keren zien dat je het goed zat bent.blijkbaar zie je zelf weinig vooruitgang.op een gegeven moment zag ik je naar je rechterhand kijken en terwijl ik er naar kijk zie ik je wijsvinger bewegen,dus ik zeg 'he,ik zie wat bewegen' maar je schudde alleen maar nee.blijkbaar wil je me niet geloven.tegenover je ligt een hongaar die op zij hoofd is gevallen,hij maakt een boel lawaai,je ergert je aan hem.ik ga om kwart voor 2 weg om nog op tijd op school te zijn en ik voel me waardeloos.tijdens judo bel ik nog even naar de ic.ik weet dat je nog in de stoel moet en ik voel me er niet zo goed over.blijkbaar was dat niet nodig want het was heel goed gegaan en deze verpleger was ook weer positief over je,nou ja als je je best maar doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten