24-11-2011

1 november

dinsdag 1 november, vanmiddag met je vader bij je geweest.ik vroeg of er nog wat met je gedaan was,je schudde nee.ik vroeg het later aan de verpleger en die zei dat je al in de stoel was geweest.ook wist je niet meer van de hongaar.je tikt met je linkervoet op de bedrand en ik zie je rechtervoet ook wat meedoen.vraag aan je of je weet wat dat grijze ballonetje is wat op je bed ligt maar je weet het niet meer.dat je er regelmatig in knijpt en dat er dan iemand bij je komt kijken,heb je nog maar eens vertelt dat het een belletje is.inmiddels heb je een dunnere canule in je stoma.vandaag hebben ze de cuff even leeggemaakt om te kijken hoe dat zou gaan.je hebt dan weer iets meer last van slijm,ze proberen het van de week nog eens.ik zeg je dat je misschien over een weekje van de ic af mag en daar ben je blij mee,kan ik me voorstellen.terwijl we bij je zijn wordt er op de afdeling gelachen,je wordt er boos om.ik kan het me wel voorstellen.ik word zelf ook niet blij van vrolijke mensen om me heen.het gaat nog niet goed genoeg om ergens om te lachen.toch spreekt iedereen over een stijgende lijn,hou vol schatje. s'avonds zijn trudie en patries geweest.ik hoorde dat ze het spraakklepje weer geprobeerd hebben maar je wilde niets zeggen.wat ben je toch eigenwijs.morgen proberen ze het weer.ik hoop dat je het dan wel wil want ik neem patrick mee.hij gaat je een stukje voorlezen,hoop ik dan tenminste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten