24-11-2011

13 oktober

donderdag 13 oktober, hebben we dinsdag nog gehoord dat ze je rust willen geven,hoor ik gisteren dat de slaapmedicatie weer verlaagd was.je had je ogen af en toe open en ze hebben geprobeerd contact te maken maar dat lukte niet.je hartslag en bloeddruk gingen omhoog dus toen hebben ze je weer meer narcose gegeven.toen ik s'avonds langs kwam met pa was je weer onder zeil.vanochtend gebeld en toen weer hetzelfde verhaal weer narcose verminderd en af en toe weer ogen open maar toen kwam de fysio en was het druk op de afdeling dus toen kreeg je weer teveel prikkels.de druk liep weer behoorlijk op en toen moest je weer gaan slapen.vanmiddag langs geweest met patries,toen ik kwam was je deur een stuk gesloten en het gordijn helemaal dicht,heb voor de zekerheid gevraagd hoe het met je ging voordat ik naar binnen ben gegaan.ik ben maar even bij je gebleven en heb niets gezegd,ik gun je je rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten