24-11-2011

11 oktober

dinsdag 11 oktober, vanmiddag zijn we weer in het MCH geweest.gesprek gehad met 5 mensen,een intensivist twee verplegers een arts assistent en een ..?ik had me min of meer voorbereid op een vervelend gesprek maar het bleek mee te vallen.ze willen je nog wat langer rust geven door je in slaap te houden.ze hebben alles op dit moment goed onder controle en ze hopen dat de zwelling in je hersenen gaat afnemen.de uitslag van de biopt was een glioom gradaad 2.we moeten nog wat meer geduld hebben zei ze,nou zolang zij hoop hebben heb ik geduld schat.ik was trouwens niet alleen,irene was erbij en ook mijn ouders.ik zal proberen er voortaan bij te zetten wie er allemaal bij waren want ik ben regelmatig in het ziekenhuis met je zussen je vader en mijn ouders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten