29-07-2012

29 juli

Zondag 29 juli
Moe,moe,moe wordt je van sommige dingen.Brieven van het uwv,gesprekjes met de arbo,brieven over pensioenen enz kortom alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt.En dan zijn er nog van die mensen die met goede bedoelingen even hun meningen en gedachten over tafel gooien,zal de details achterwege laten maar mijn hemel wat een mensen heb je toch.We zouden ons nu moeten concentreren op hoe het thuis gaat en op de tijd die we nu in het ziekenhuis door moeten gaan brengen.Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen,ik pieker zelf al vaak.slaap niet best maar zeg niets tegen jaco,hij is diegene die straks onder een eng apparaat ligt niet ik.Daarentegen zegt hij dan weer,jij hebt een hoop ellende als ik er niet meer ben,daar merk ik dan weer niets van.Soms zou ik wel om me heen willen schoppen en schreeuwen,we zijn klaar met die klote ziekte,maar de waarheid is dat we nog niet eens op de helft zitten.T is niet alleen maar kommer en kwel hoor,maar t is toch moeilijk om je leven normaal te leven als het zwaard van damocles boven je hoofd hangt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten