01-04-2012

1 april

zondag 1 april,
maar geen gein vandaag.jaco is al een paar dagen in een slecht humeur.begrijpelijk wel,ik zit met dezelfde dingen in mijn hoofd als waar hij mee zit maar het leven gaat door,althans voor pat en mij wel.jaco ligt als het hem niet zint op bed.alles gaat door,de was,het eten.pat wil aandacht en de dieren ook.ik doe mijn best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen ondanks dat ik me ook niet op mijn best voel en ik mijn humeur laat beinvloeden door jaco.ik probeer mijn gedachten maar bij het hier en nu te houden,alleen dan kan ik genieten van patrick,het zonnetje,de geur van frisse was en de pimpelmeesjes in de tuin.als ik denk aan de komende operatie,de brief van het uwv,de rekeningen,de auto voor de deur waar we niets aan hebben maar die jaco niet kwijt wil...pff happy thoughts happy thoughts...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten