24-11-2011

de operatie

maandag 26 september, de grote dag.heel de dag in spanning gezeten,werd om kwart over 4 pas gebeld dat je op de ic was aangekomen.de operatie is goed verlopen,er is zoveel mogelijk van de tumor weggehaalt.er komt bloed uit je oor en je spraak is onduidelijk.ook heb je wat uitval in je rechterarm en kun je je been niet bewegen.wanneer ik met je vader in de ic aankom is je arm al iets sterker en kun je je been bewegen.de arts laat je weer met rust.af en toe zeg je wat,maar ik kan er niets van maken.ik vraag of je pijn hebt en jij zegt van wel.van de verpleegster had je alleen nog paracetamol gehad,en nu krijg je dan ook morfine.je wordt meteen rustiger en ook al lijkt het of je slaapt,je hoort nog wat ik zeg.ik ook van jou hoor ik je zeggen.en dan doet de verpleegster het licht uit zodat je kan rusten.het valt niet mee om weg te lopen als ik je zo zie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten