24-11-2011

25 oktober

dinsdag 25 oktober,
Nog steeds op de intensive care.ik ben vanmiddag bij je geweest met tsjitske en vanavond met je vader.vanmiddag was je goed wakker,ik heb je voor het eerst sinds je wakker bent zien glimlachen.ik had het over patrick en tsjits zei dat hij de verpleegsters aan het versieren is als hij langskomt,dat vond je wel grappig.blij dat het vandaag weer wat beter ging.gisteren was even schrikken,stond s'avonds naast je en toen zakte je bloeddruk ineens.schrok me wild maar dat was dus al eerder gebeurd en het schijnt ook niet abnormaal te zijn.morgen gesprekje over wat de komende tijd te doen.ook ga ik proberen een soort schema te maken over het bezoek.ik mag mijn tijden wat aan gaan passen en langer blijven.dus wil ik op de dagen dat pat naar judo en zwemmen gaat eerder komen en dan s'avonds bij pat blijven.zou liever 2 keer blijven komen maar begin toch een beetje uitgeput te raken,bovendien is het voor pat ook fijn als ik er s'avonds ook nog eens ben.ik denk dat ik me niet al te schuldig hoef te voelen.ik vroeg je vanavond of je nog wist of ik vanmiddag was geweest en dat was je dus vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten