24-11-2011

18 oktober

dinsdag 18 oktober, ik sla even wat dagen over en als je verder leest dan zul je zien waarom.omdat het met de icp zo netjes bleef gaan bleven ze de slaapmedicijnen verlagen.gister had je je ogen af en toe open maar dat heb ik net niet gezien helaas.vanmorgen gebeld en je had je ogen steeds vaker open werd er verteld.ook leek je op de zusters te reageren en kneep je met je linkerhand.en gek genoeg als ze dat vertellen dan nog lijkt het wel of het niet echt aankomt,eerst zien en dan geloven dacht ik waarschijnlijk.dus met je vader,tjits en trudie naar je toegegaan vanmiddag en ik wist echt niet wat ik zag,je was er gewoon weer.en terwijl ik dit type kan ik het nog niet geloven.je reageerde op mij en keek naar iedereen die binnenkwam.ik weet zeker dat je mij herkende,je kneep in mijn hand en liet me niet meer los.je kon ook je linkerbeen en rechterbeen bewegen.de foto's van ons hebben ze nu verplaatst naar voren zodat je ze beter kan zien.in de avond ben ik teruggeweest met irene maar nu was je erg moe en reageerde je niet zoals vanmiddag.ben benieuwd hoe het morgen gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten