08-01-2013

8 januari

Dinsdag 8 januari,

Vandaag het eerste bericht in januari en niet zonder reden.Vanochtend vroeg weggegaan naar daniel den hoed.Eerst een mri en dan meteen het grote gesprek,spannend.Het verliep eigenlijk precies zoals ik het gedacht had,er was niets anders te zien op deze mri dan op de vorige.Goed nieuws dus eigenlijk want het is in ieder geval niet gegroeid.Toch is het geen nieuws waar je heel erg blij van wordt.Er is namelijk niets veranderd.Het zit er nog steeds,is nog even groot en geeft nog evenveel problemen kortom niets om vrolijk over te zijn maar vooruit,we kunnen er weer 4 maandjes tegenaan.

Deze avond een fijne ontdekking gedaan.Via een andere blog van een jonge vrouw met een tumor,een blog gevonden van een vrouw wiens partner ook een hersentumor heeft.Ongelooflijk wat een herkenning,ik heb tussen mijn tranen door haar verhaal een beetje kunnen lezen.Je weet dat je hier niet alleen in staat maar om werkelijk te zien dat je niet de enige bent geeft een raar soort van fijn gevoel,omdat je het idee krijgt dat je begrepen word zonder dat iemand jou kent alleen maar omdat je een bizarre overeenkomst hebt.Maar ook een vervelend soort van fijn gevoel omdat je weet dat er meer mensen zijn die een leven lijden die je niemand toewenst.

Hoe dan ook,laten we het er op houden dat het nieuwe jaar positief begonnen is,en ik ga proberen om zo positief mogelijk te blijven om mijn frustraties niet de overhand te laten krijgen.Daar heeft niemand iets aan.Als ik zo'n mooie blog heb gelezen als die van vanavond dan wil ik daar een voorbeeld aan nemen,dat is mijn goeie voornemen van 2013,hopelijk put ik daar kracht uit.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb al een berichtje geplaatst ..dat is gelukt uiteindelijk.je schrijft op je blog dat je graag in contact wil komen met lotgenoten....echtgenoten van.Ik weet niet of je toevallig mijn blog hebt gelezen.Zou ik heel mooi vinden want dan heb ik in ieder geval een keer mijn doel bereikt.Mensen in de zelfde situatie bereiken en in dit geval niet dat van onze mannen maar van ons.Ik geef je voor de zekerheid mijn email erwin.jopie@kpnplanet.nl.Heb zelfs een stukje op mijn blog over je geschreven.mijn blog is hersentumor Erwin.Hoop wat van je te horen.Zou graag weten hoe het nu bij jullie is omdat je sinds januari niet meer geschreven hebt.Hartelijke gr Jopie van den Burg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er nog eens even voor gaan zitten en heb nu je hele blog gelezen.wat hebben jullie ook veel mee gemaakt.Ik vind het echt jammer dat je niet meer schrijft.Of ben je op een andere site verder gegaan.Ik herken bijna eigenlijk alles.Jij schrijft hier boven dat de de overeen komsten je toch een soort prettig gevoel geven...dat heb ik precies het zelfde als ik jouw verhaal lees.Ik ben gelukkig geen monster over de gedachtes die ik soms heb maar gewoon een mens.Net als jij.Ik hoop echt van ganse harten dat we een keer contact hebben.Je bent een topper hartelijke gr Jopie van den Burg

    BeantwoordenVerwijderen