28-04-2012

28 april

zaterdag 28 april, The day after: werd vanmorgen om kwart over acht gebeld op mijn mobiel.Zag prive nummer staan en ik kreeg even een naar gevoel.Gelukkig hoorde ik jaco's stem.Hij wilde even kijken hoe het met mij ging!Met hem ging alles goed en hij klonk heel wakker aan de telefoon,kwam ook goed uit zijn woorden.Pat heeft ook nog even met hem gepraat.Om 9 uur werd ik gebeld door de ic,dat jaco om half 10 naar zaal ging.Gelukkig ligt jaco dit keer niet alleen op zaal,dat geeft me wel een iets veiliger gevoel. --------------------- Met pat,pa en ma naar het MCH,daar aangekomen is jaco niet op zaal,ik hoor dat hij beneden is omdat hij een mri scan krijgt.Ik gauw naar beneden en daar gaat hij net weer de lift in naar boven.Hij heeft wat hoofdpijn.Krijgt nog zuurstof en later op de avond komen ze de drain er uit halen,dit is erg pijnlijk,gelukkig heeft hij pijnstillers.Het verband zal er later afgehaald worden.De chirurg nog gesproken maar die had geen goed nieuws,Het spreken tijdens de operatie ging niet goed en hij durfde daarom geen risico te nemen.Er zal dus niet veel weggehaald zijn.Jaco zat meteen even goed in de put.Het is voor iedereen een grote teleurstelling.Gelukkig is de operatie verder goed gegaan en ligt hij er goed bij.Verder is het toch afwachten op de uitslag van het weefselonderzoek en in ieder geval heeft hij weer een rond bolletje.
is het geen mooie foto!
Hier onder de scans die op 28 april gemaakt zijn:




( De tumor nog duidelijk zichtbaar)

  (Wel weer mooi lijntje in het midden)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten