24-11-2011

20 november

zondag 20 november, ik was hartstikke blij dat ik weer mee kon vandaag,voelde me rot over gister.had veel last van een ontstoken speekselklier maar gisteravond haalde ik er een speekselsteen van anderhalve centimeter uit.dus voelde ik me vandaag weer goed genoeg.we waren er net en toen bleek dat je het benauwd had dus eerst maar even iemand erbij roepen.daarna ging het veel beter.had weer wat moeite om je te begrijpen maar met een beetje moeite kwamen we er achter dat je vandaag tot 12 uur had uitgeslapen.ik hoop dat het moelijke slapen nu achter de rug is.ook vertelde je dat je 3 en een half uur in de rolstoel had gezeten vandaag.daar was je echt niet blij mee,het deed zeer aan je voeten zei je.de verpleging zegt dat het goed is voor je longen en dat je in het revalidatiecentrum 4 uur achter elkaar in de rolstoel moet kunnen zitten.heb deze foto van jullie gemaakt en krijg vanavond ook de foto's die op de ic zijn gemaakt toen je gesedeerd lag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten