24-11-2011

19 oktober,deel 2

woensdag 19 oktober, zo dat was even een heftige avond,ik weet niet of je nu nog vind dat er goed voor je gezorgd word.ik was even niet zo blij in ieder geval.ik kwam met trudie bij je en toen zag ik al een kapje op je mond zitten,toen ik naast je ging staan dacht ik ineens ''he,de tube is uit je mond'' toch was ik niet zo blij want je had het duidelijk benauwd.ik riep de verpleegster erbij en toen begon het hele gedoe met katheters in je mond en 1 of ander ding in je neus.en toen hadden ze het juiste slangetje weer niet.je had er aardig de balen van,en ik vond het zo rot je zo te zien.je kan dus wel goed ademhalen maar er zit slijm in je longen en je kan het niet goed zelf ophoesten.toen kreeg je weer een ander zuurstofapparaat.gelukkig leek het daar iets beter mee te gaan,er ging ook speciaal spul in om het slijm een beetje op te lossen.waarschijnlijk krijg je toch de tube weer terug.ik vond het rot om weg te gaan.de verpleegster zei nog dat ik maar goed moest slapen maar denk niet dat dat gaat lukken na dit te hebben gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten